Плащане и доставка Плащане и доставка

По-долу ще намерите отговорим на най-често задаваните от вас въпроси:

КАК ДА НАПРАВЯ ПОРЪЧКА?


Пазаруването в онлайн магазин за спортни стоки Joma.bg е много опростено и лесно:

1. Нужно е само да добавите избраните от вас модели в кошницата.

2. Като приключите с пазаруването отидете в страницата Кошница и преминете към следващата стъпка.

3. Попълните вашите данни и адрес за доставка и желания размер ако поръчвате дрехи.

Всички поръчки направени в събота и неделя ще бъдат обработени в понеделник*.
*Стандартният срок за  доставка е от 10 до 15 работни дни.
**В случай, че част от поръчаната стока не е налична ще бъдете уведомени.
 
КАК СТАВА ДОСТАВКАТА НА НАПРАВЕНАТА ПОРЪЧКА?


Всички продукти от онлайн магазин Joma.bg се доставят от куриерска фирма “ИН ТАЙМ“на адреса, който сте посочили в своята поръчка.     
 Разходите по куриерската услуга са за сметка на получателя, като в момента са фиксирани в размер на 5,90 лв. За поръчки на стойност над 100 лв. доставката е безплатна.

Доставки НЕ се извършват в неделя и официални празници.
За момента доставки се извършват САМО на територията на България.
КАК СТАВА ПЛАЩАНЕТО?

Плащане в брой при получаване (наложен платеж) - Плащането на избраните от Вас дрехи и артикули се извършва чрез наложен платеж.
Това е услуга, която предоставя максимално удобство и надеждност за клиента, като заплащането на поръчан продукт се осъществява в момента на доставка, т.е когато куриер ви посети на посочен от Вас адрес вкъщи или до офиса Ви и лично Ви предаде закупената от нашия магазин стока.
*Плащането на артикули от онлайн магазин Joma.bg се извършва единствено с наложен платеж!



МОГА ЛИ ДА НАПРАВЯ РЕКЛАМАЦИЯ ИЛИ ЗАМЯНА?
Онлайн магазин JOMA.BG дава възможност, ако не сте напълно удовлетворени от закупения от вас продукт, да го върнете в 7 дневен срок от датата на получаване на Вашата поръчка.

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ:
В срок от 7 работни дни след получаване на стоката, имате право да я върнете или замените, при следните условия:
-  Продуктът е в добър външен и търговски вид.(Т.е той не е носен, изцапан, гладен, надраскан, изгорен или скъсан)
-  Продуктът е със запазена оригинална опаковка и етикeти.
-  Изпратения към нас продукт е придружен с настоящата розова бланка.
Разходите по куриерските услуги за връщането на продукт(и) са за сметка на Клиента.

При подмяна на продукт с друг модел или друг размер, куриерските услуги са за сметка на Клиента.



КАКВА Е ПРОЦЕДУРАТА ПО ВРЪЩАНЕ или ЗАМЯНА ?


Можете да върнете продукт/и следвайки следните стъпки:
1. Изпратете пратката по куриер с наложен платеж и опция „Преглед преди плащане“ на адрес: София, ул. Рожен, No 26, за ДЖОМА БЪЛГАРИЯ ООД.
2.Пратката трябва да е отговаряща на условиятя ни за връщане!
Изпратени пратки по „Български пощи” ЕАД не се приемат!
2. Пратката  задължително трябва да е придружена с бланката  за връщане на продукт, която сте получили заедно с продукта.
3. Моля да ни информирате за желанието си да върнете определена поръчка чрез е-mail изпратен до:
orders@joma.bg или  формата за контакти в Joma.bg


 

http://joma.bg/bg/product-view/2182.html